Deklaracja dostępności
Gmina Puck zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.zopo.gmina.puck.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
nie dotyczy
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Skróty klawiszowe
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Weronika Budzisz — mejlowo sekretariat@zopo.puck.pl lub telefonicznie 586735635.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Ewentualną skargę złóż listownie lub e-mailem do kierownictwa: Dyrektor Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Gminie Puck ul. 10 lutego 29, 84 - 100 Puck tel.: 58 673 56 36, adres e-mail: dyrektor@zopo.puck.pl
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Link do aplikacji mobilnej: nie dotyczy
Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji: nie dotyczy
Dostępność architektoniczna
Urząd Gminy Puck posiada dwie siedziby: 1. Budynek Urzędu Gminy przy ul. 10-go Lutego 29 znajdują się w nim wszystkie referaty oprócz referatu sportu i turystyki, który znajduje się w miejscowości Swarzewo przy ul. Morskiej 6 w budynku Stanicy Wodnej. Budynek Urzędu posiada dwa wejścia, jedno od ul. 10-go Lutego, drugie od strony parkingu znajdującego się na tyłach budynku urzędu. Wejście od ul. 10-go Lutego jest wejściem głównym, posiada schody oraz windę. Obsługa interesantów odbywa się na parterze budynku w Biurze Obsługi Interesanta. Wejście od tyłu budynku jest tylko dla pracowników urzędu posiadających kartę zbliżeniową. W budynku zastosowano rozwiązania przestrzenne, funkcjonalne i techniczne zapewniające dostosowanie budynku do obecnie obowiązujących przepisów i norm, m.in. bezpieczeństwa użytkowania, bezpieczeństwa ppoż. oraz dostępności dla osób z niepełnosprawnością poprzez: - dostosowanie klatek schodowych do wymagań ewakuacji, -zamontowanie windy w celu zapewnienia dostępu do urzędu osobom z niepełnosprawnościami, starszym, osobom z wózkami, itp., - dostosowanie otworów drzwiowych dla osób z niepełnosprawnościami, - dostosowanie toalet dla osób z niepełnosprawnościami (parter, I i II piętro). Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Za budynkiem znajduje się parking z 2 miejscami oznaczonym dla osób z niepełnosprawnościami. 2. Budynek Stanicy Wodnej w Swarzewie przy ul. Morskiej 6. Do budynku prowadzi brama od ulicy Morskiej i schody od strony pomostu. Do wejścia od strony bramy brak barier architektonicznych.. W budynku administracji toaleta dla osób z niepełnosprawnościami. Przed budynkiem zaplanowano wyznaczenie miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami. Do budynku i wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W budynku na wprost od wejścia głównego znajduje się informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona w sposób wizualny (duża tablica informacyjna). W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braillea ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Informacje głosowe są realizowane przez pracowników Biura Obsługi Interesanta. Dostępny tłumacz języka migowego po uprzednim zgłoszeniu. Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia co najmniej 5 dni roboczych przed tym zdarzeniem. Korzystanie z usługi jest bezpłatne dla osoby uprawnionej, będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.